Narrowcasting in een fietsenwinkel, is dat een goed idee? Wij zijn van mening dat dit een goede locatie is om een narrowcastingscherm op te hangen. Je kunt op deze manier met een duidelijk boodschap de klant informeren, amuseren én op de hoogte brengen van de laatste aanbiedingen.
Waarom narrowcasting in een fietsenwinkel?
In een land waar er meer fietsen zijn dan inwoners is het niet gek we een keertje de fietsenwinkel inlopen. Misschien om een nieuwe fiets te bekijken of om een fiets te laten repareren. Deze bezoeken zijn ideaal om klanten op de hoogte te brengen van de laatste aanbiedingen, fietsverzekeringen, productinformatie en andere marketinguitingen.
Op welke manier kun je narrowcasting gebruiken in een fietsenwinkel?
Er zijn meerdere manieren om effectief gebruik te maken van narrowcasting. Denk hierbij aan:
- wachttijd verzachten
- fietsverzekering uitlichten
- aanbiedingen communiceren
- nieuwe fiets promoten
- aftersales
Software narrowcasting fietsenwinkel
Het gebruik van narrowcasting moet natuurlijk niet ingewikkeld zijn om te gebruiken. Bij Channel4you houden we het liever simpel. Daarom kun je met elke webbrowser inloggen in je persoonlijke account en de boodschap in een paar klikken aanpassen.
In je persoonlijke account zie je direct welke advertenties er lopen en welke op dat moment worden vertoond.
Narrowcasting Channel4you
Met de narrowcastingsoftware en narrowcastingschermen van Channel4you heb je de mogelijkheid om wachtende klanten te informeren, stimuleren tot aankoop en te vermaken. En met onze gebruiksvriendelijke software pas je de boodschap binnen enkele seconde aan.
Wil je meer weten over narrowcasting in een fietsenwinkel? Neem contact met ons op!